بهترین ها
بهترین های بورس ، اخبار و کسب درامد

بورس تهران سه شنبه مورخ 2 شهریور 1395

ساعت 8 و 25 دقیقه: در دو روز گذشته، شاهد بهبود نسبی وضعیت کلی بازار بودیم. بهبودی که با افزایش حجم معاملات نیز همراه بود و جای امیدواری دارد. البته با نگاهی دقیق به شاخص گروه فلزات اساسی که در ماه گذشته، یکی از گروه های تاثیرگذار در رشد شاخص کل بود، اینطور به نظر می رسد که این گروه نیاز به استراحت دارد و در کوتاه مدت دیگر توان رشد و شروع رالی جدید صعودی را ندارد! البته در این بین، برخی نمادها با توجه به اخبار داخلی خود، میتوانند از این اصلاح مستثنی باشند! مثلاً در نماد ذوب که در رشد ماه گذشته گروه خود از قافله عقب افتاده بود، در این بین میتواند با توجه به اخبار داخلی مربوط به افزایش سرمایه، رفتاری بهتر از خود نشان دهد! شاخص گروه پالایشگاهی نیز به نظر می رسد که بعد از برخورد با یک مقاومت مهم، نیاز به استراحت داشته باشد! البته برای این گروه، قیمت جهانی نفت و تک نرخی شدن نرخ ارز در کشور، میتواند تعیین کننده ادامه مسیر حرکت باشد که مورد دوم، مطمئناً در سود سال 95 تاثیری نخواهد داشت. چراکه تا پایان سال، خبری از این مهم نخواهد بود! در این بین، با توجه به اینکه شاخص کل بورس تهران نباید اصلاح زیادی را تجربه کند (!)، پس باید منتظر حرکت مثبت گروه های جدیدی باشیم که بتواند تاثیر منفی حاصل از موارد مطرح شده در بالا را خنثی کند! همانطور که در روزهای قبل نیز بیان کرده بودیم، شاید گروه خودروسازی بتواند با حرکت مثبت خود در این ماه، باعث تحرکات مثبتی در کلیت بازار شود و از افت شدید بازار، جلوگیری کند و بازار را به تعادل برساند و همین تعادل تا فراهم شدن زمان مناسب برای رشد بازار، ادامه داشته باشد! در این بین، تک سهم هایی با بنیادی خوب نیز مورد توجه بازار خواهد بود. پس مانند همیشه و با چشم انداز مثبتی که بازار بورس تهران در میان مدت دارد، با انتخاب بهترین گزینه ها، سبد خود را بهینه کنید.

 

 

 

 ساعت 12 و 29 دقیقه: بازار کم عمق و کم حجم امروز به گونه ای بود که ارزش واقعی معاملات در بورس تهران (به غیر از فرابورس)، فقط 103 میلیارد تومان ثبت شد و بقیه معاملات، مربوط به بلوک ها و اوراق مشارکت بود. شاخص کل بورس تهران نیز امروز با افت 122 واحدی، مجددا به کانال 77000 واحدی بازگشت. اگرچه در برخی نمادهای بزرگ و مهم، شاهد حجم های خوب خرید بودیم، اما حجم خوب معاملات نیز نتوانست آنها را از سقف قیمت امروز برساند و امروز نیز بازیگران شرکت های کوچک توانستند از این عمق کم بازار، به نفع بازی خود استفاده کنند.

 

 

 

ساعت 12 و 30 دقیقه............................بازار بسته شد.

 

منبع لایو بورس



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


درباره وبلاگ
این سایت هیچ مسئولیتی در خصوص صحت و درستی اخبار و یا ذکر و عدم ذکر منابع ارسال خبر را بر عهده نمی گیرد. موضوعات مطروحه در این سایت فقط دیدگاه نویسندگان و بازدید کنندگان آن است و به هیچ وجه به منزله ارائه مشاوره جهت سرمایه گذاری تلقی نخواهد شد و بازدید کنندگان مسئولیت خرید و فروش های خود را به عهده خواهند گرفت. بدیهی است این سایت هیچ مسئولیتی در قبال سود و یا زیان بازدید کنندگان را نیز بر عهده نخواهد گرفت. این سایت با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است
نويسندگان
پيوندها
ساعت دیواری با گارانتی" class=text5> ساعت دیواری با گارانتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کسب درامد مطمئن از اینترنت و آدرس behtarinhay.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.