شایعات و شنیده ها
بهترین ها
بهترین های بورس ، اخبار و کسب درامد

نفت

مشتریان ژاپنی نفت ایران بیشتر شدند / تجار ژاپنی از جمله شرکت های ماروبنی و سومیتومو که به دنبال تشدید تحریم های غرب خرید نفت از ایران را متوقف کرده بودند، به دنبال از سرگیری خرید نفت از این کشور احتمالا تا پایان ۲۰۱۶ هستند/معاون وزیر نفت از آغاز همکاری‌های نفتی ایران و «دویچه بانک» آلمان خبر داد و گفت: همکاری چندین بانک بزرگ اروپایی دیگر تا چند روز آینده با ایران از سرگرفته خواهد شد

فارس

مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس: هلدینگ خلیج فارس رهبری صنعت پتروشیمی را به دست خواهد گرفت / بیدبلند خط قرمز ماست، فاز اول آن تا سال ۱۳۹۷ راه اندازی خواهد شد

کچاد

مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو از برنامه‌ریزی دقیق چادرملو برای تامین آب پروژه‌های این شرکت خبرداد

خودرو

افزایش قیمت مجدد خودرو در سال ۹۵ کلید خورد/ بیشترین درصد افزایش برای پژو ۲۰۶/در پی افزایش قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا به‌بهانه اخذ مجوز از شورای رقابت، این شورا با تعیین سقف مشخص مجوز افزایش قیمت خودروهای داخلی را صادر کرد/ پژو۲۰۶ حداکثر ۳۹۳هزار تومان

ذوب

معاون برنامه‌ریزی و توسعه ذوب‌آهن اصفهان : راه اندازی خط تولید ریل ملی با هزینه‌ای بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان از محل هزینه‌های جاری ذوب آهن در اصفهان راه‌اندازی شده است/معاون وزیر راه و شهرسازی: ذوب‌آهن متعهد به تحویل ماهانه ۱۰هزارتن ریل به راه‌آهن شد/ آمادگی‌ برای عقد قرارداد‌ ۱۰۰‌هزار تن ریل UIC۶۰

قطعه سازان

قائم مقام رنو در آفریقا و خاورمیانه با بیان اینکه شرکت رنو قصد دارد قطعه سازان ایران را به خط تولید رنو نیسان متصل کند ، تاکید کرد : این همکارى فقط به تولید محصولات رنو در ایران خلاصه نمیشود بلکه محصولات آنها در تولید رنو نیسان دنیا استفاده خواهد شد .

مخابرات

شرکت وودافون اعلام کرد : براى کمک به نوسازى شبکه تلفن همراه و زیرساخت هاى فناورى اطلاعات در ایران با یک شرکت اینترنتى ایرانى همکارى میکند .

حتاید

مدیران شرکت‌هایی از انگلیس، هلند، آلمان، ژاپن، چین، کره جنوبی، مصر، امارات و آذربایجان در حاشیه هجدهمین نمایشگاه صنایع دریایی کشور خواستار مشارکت و همکاری با شرکت تایدواتر خاورمیانه شدند.بر این اساس مدیران بیش از ۲۰ شرکت اروپایی و آسیایی در حاشیه هجدهمین نمایشگاه صنایع دریایی که به مدت ۴ روز در کیش برگزار شد با حضور در غرفه تایدواتر و مذاکرات متعدد و فشرده با مدیران این شرکت خواستار همکاری‌های مشترک با تایدواتر شدند. همچنین در حاشیه این نمایشگاه مذاکراتی با شرکت‌های ملی بازرگانی پتروشیمی، شرکت بین‌المللی حفاری پترو ایران، کشتی‌سازی شهید تمجیدی، شرکت تاسیسات دریایی و تعداد دیگری از شرکت‌های ایرانی برای دریافت خدمات از شرکت تایدواتر و زیرمجموعه‌های آن انجام شد. مذاکرات صورت گرفته درخصوص ارائه خدمات دریایی و بندری، ترانزیت و ترانشیپ، تامین تجهیزات بندری و دریایی، صنایع رنگ دریایی، ساخت وینچ، تامین قطعات تجهیزات بندری، صادرات ماشین‌آلات دریایی، لایروبی و سالویج، خدمات کشتیرانی، بیمه خدمات دریایی و بندری، رانش موتورهای شناور و… انجام شد. همچنین در این نمایشگاه جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و اعضای فراکسیون دریایی مجلس در غرفه تایدواتر حضور یافته و با مدیرعامل این شرکت گفت‌وگو کردند. در این نشست مشترک بحث‌های متعددی از مشکلات فعلی بخش دریایی و بندری کشور مطرح شد و نمایندگان مجلس با تاکید بر اهمیت شرکت تایدواتر به‌عنوان تنها اپراتور ملی کشور و صدمات وارده به آن در دوران تحریم، خواستار حمایت مجلس از این شرکت شدند.

نمادبورس

هفته آینده اعضای هیات مدیره جدید شرکت بورس معرفی می شوند
بالاخره پس از ماه ها، اعضای هیات مدیره جدید شرکت بورس تهران مشخص شده و به گفته حسن قالیباف ، هفته آینده هیات مدیره شرکت بورس تهران با حضور این افراد تشکیل می شود.

حکشتی

در مجمع سالانه تصویب شد/تقسیم سود ۱۷ریالی برای هرسهم «حکشتی»

کشتیرانی

شرکت کشتیرانی «مرسک»، بزرگ‌ترین شرکت حمل و نقل دریایی جهان، تایید کرده است که بعد از سال‌ها فعالیت‌های تجاری خود را با ایران از سر می‌گیرد.

سرمایه گذاران خارجی

جانشین رئیس سازمان بورس در امور بین‌الملل خبر داد:افزایش ۱۰۰ درصدی سرمایه‌گذاران خارجی در بورس تهران

نرخ ارز

سیف: یکسان سازی نرخ ارز در شرف تحقق است / زمان اجرای آن به زودی اعلام خواهد شد

دارو

رئیس انجمن داروسازان در نامه‌ای به ربیعی با اشاره به اینکه ۷ ماه است که دولت به داروسازان بدهکار است گفت: داروسازان کشور دیگر سرمایه‌ای ندارند که آن را به دولت وام بدهند.

پتروشیمی

شرکت «هالدو تاپسو» دانمارک به منظور همکاری و مشارکت در صنایع پتروشیمی ایران با محور تامین کاتالیست، دانش فنی و سرمایه گذاری در دوران پسا برجام اعلام آمادگی کرد.

معدنی و صنعتی کگل

اهالی تالار امروز از کاهش بهره مالکانه شرکت گهرزمین خبرمی دادند و این در حالی بود که صحبت هایی مبنی بر تعدیل با اهمیت این نماد و برخی دیگر از شرکت های معدنی در گزارش ۶ ماهه به گوش می رسید. گفته می شود دوقلوهای سنگ آهنی بزودی تعدیل مثبت خود را روانه کدال خواهند کرد هر چند که اگر خبر کاهش بهره مالکانه عنوان شده نیز صحت داشته باشد تأثیر سود این موضوع را نیز باید به تعدیلات در راه شرکت نیز افزود.

گروه روی

چهارشنبه این گروه لیدر جدید خود را به بازار سرمایه معرفی کرد، “فاسمین” به عنوان یکی از شرکت های فعال گروه روی که سابقه درخشانی نیز در حرکت های شارپی دارد طی روز جاری با انتشار گزارش شفاف سازی به سایت کدال خبر از تعدیل مثبت بودجه خود در سال مالی ۹۵ داد گزارشی که هنوز هم از نظر اهالی تالار بدبینانه بوده و قابلیت تعدیل بسیار بالاتر را نیز دارد. چرا که این شرکت در حالی در گزارش مذکور خبر از تغییر نرخ LME در بودجه ۹۵ خود از ۱۶۰۰ دلار به ۱۸۰۰ دلار داده است که همین امروز نرخ جهانی فلز روی بیش از ۲۲۷۰ دلار می باشد و این یعنی همچنان باید منتظر ارایه گزاشات جدید از شرکت های گروه روی بود. بنظر می رسد لوکوموتیو پر قدرت کالسیمین بتواند دیگر شرکت های فعال این گروه را به مسیر صعود سوق دهد چرا که انتظار برای ارایه تعدیلات مثبت در نمادهای دیگر با توجه به همبستگی آنها وجود دارد.

خودرو

در خصوص این نماد شایعات و اخبار ضد و نقیض بسیار است بطوریکه از دریافت احتمالی مجوز افزایش سرمایه تا تعدیل سود و امضاء قرارداد فیات این شرکت در بازار به گوش می رسد اما هنوز تمامی این صحبت ها در حد شایعه است و به صورت رسمی گزارشی به سازمان ارسال نشده است اما برخی منابع آگاه خبر از اعلام یک اتفاق مثبت در شرکت ایران خودرو طی هفته های آتی می دهند.

سایپا

نیز که این روزها تمایل زیادی به اصلاح قیمت پس از یک رشد قابل قبول دارد با سیل تقاضای اهالی تالار در نرخ های پایین تر از ۱۳۸ تومان مواجه شده و همین موضوع موجب شده تا گمانه زنی ها در خصوص اعلام خبری مثبت از این شرکت نیز در روزهای آتی قوت بگیرد برخی از اهالی تالار خبر از پوشش قابل قبول بودجه این شرکت در گزارش ۶ ماهه می دهند.

“فولاد” و “فخور”

گفته می شود شاید اهالی تالار بزودی شاهد وضعیت ممنوع – متوقف در دو نماد یاد شده باشند که می تواند مهر تأییدی باشد بر وضعیت مساعد این دو شرکت در سال مالی جاری برخی از اهالی تالار معتقدند که وضعیت فعلی فولاد خوزستان به مراتب بهتر از فولاد مبارکه می باشد مضاف بر اینکه “فخوز” از مزیت کمتر بودن سهام نسبت به فولاد مبارکه در بورس به جهت رشد قیمت برخوردار است.

چکارن

گفته می شود زمین مشترک بین دو شرکت “چکارن” و “سدید” اوایل هفته جاری از سوی “چکارن” به یکی از شرکت های زیر مجموعه “سدید” فروخته شده و بزودی از طریق سایت کدال اعلام خواهد شد. شاید رشد اخیر قیمت سهام و افزایش حجم معاملات در این نماد بی ارتباط با خبر مذکور نباشد.

“شپنا”

گفته می شود مذاکرات با کره ای ها در حال نهایی شدن است و احتمالاً شفاف سازی این شرکت در این خصوص بزودی منتشر خواهد شد. از سوی دیگر برخی گمانه زنی ها حکایت از اعلام تعدیل سود مناسب در شرکت های پالایشی به واسطه اعلام نرخ خوراک ۶ ماهه نخست سال دارد، حجم معاملات در نمادهای این گروه موید وجود خبری خاص در آنها دارد.

فاراک
برخی منابع آگاه خبر از عقد قراردادی با اهمیت در این شرکت می دهند که سود “فاراک” را دستخوش تغییرات قابل توجه قرار می دهد.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


درباره وبلاگ
این سایت هیچ مسئولیتی در خصوص صحت و درستی اخبار و یا ذکر و عدم ذکر منابع ارسال خبر را بر عهده نمی گیرد. موضوعات مطروحه در این سایت فقط دیدگاه نویسندگان و بازدید کنندگان آن است و به هیچ وجه به منزله ارائه مشاوره جهت سرمایه گذاری تلقی نخواهد شد و بازدید کنندگان مسئولیت خرید و فروش های خود را به عهده خواهند گرفت. بدیهی است این سایت هیچ مسئولیتی در قبال سود و یا زیان بازدید کنندگان را نیز بر عهده نخواهد گرفت. این سایت با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است
نويسندگان
پيوندها
ساعت دیواری با گارانتی" class=text5> ساعت دیواری با گارانتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کسب درامد مطمئن از اینترنت و آدرس behtarinhay.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.