بورس تهران چهارشنبه مورخ 31 شهریور 1395
بهترین ها
بهترین های بورس ، اخبار و کسب درامد

بورس تهران چهارشنبه مورخ 31 شهریور 1395

ساعت 8 و 25 دقیقه: فشار فروش در بازار بورس تهران به پایان رسیده است. این موضوع باعث خواهد شد تا در نمادهای بنیادی و مورد توجه بازار، شاهد قیمت های منفی کمتری باشیم! اما به دلیل اینکه هنوز نقدینگی جدید به بازار وارد نشده است، بورس تهران توانایی حرکت مثبت خاصی هم ندارد و بعد از رشد 10 یا 15 درصدی، مجدداً متوقف خواهد شد! البته قرار است اعتبارهای تسویه شده، از هفته بعد مجدداً به کدهای متقاضی اعتبار تزریق شود که انتظار می رود این مقدار نقدینگی بتواند شرایط بهتری را در بازار ایجاد کند. در بازارهای جهانی، همه در انتظار گزارش نشست ماهانه بانک مرکزی آمریکا و اظهارات خانم یلن در خصوص افزایش نرخ بهره هستند! گزارشی که امشب منتشر خواهد شد و باید منتظر باشیم! هرچند که انتظار تحلیلگران لایوبورس این است که در گزارش امروز نیز، این اطمینان به بازار داده خواهد شد که حداقل تا ماه دسامبر، خبری از افزایش نرخ بهره نخواهد بود! عدم افزایش نرخ بهره، باعث بهبود وضعیت کومودیتی ها خواهد شد که این مهم، میتواند در بورس تهران نیز تاثیر مثبت بگذارد. همچنین حضور رئیس جمهور ایران در آمریکا و سخنرانی در سازمان ملل و نشست های مهم در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل، میتواند حاوی اخبار خوبی باشد که در نهایت، بهانه ای برای بهبود وضعیت بازار بورس تهران در مهرماه شود!

 

 

 

 ساعت 12 و 29 دقیقه: بازار امروز مطابق انتظار با شرایط بهتری ادامه پیدا کرد و در نتیجه معاملات امروز شاخص کل توانست با رشد 178 واحدی را تجربه کند در حالیکه اکثر نمادهای مهم بازار نیز شرایط متعادل رو به مثبت داشتند. البته نیازی به بیان حجم کم معاملات نیست. چراکه ارزش معاملات خرد در بازار امروز بورس تهران حتی به 100 میلیارد تومن هم نرسید! از مهمترین اتفاقات امروز، عرضه اولیه شرکت کشت و دام گلدشت نمونه اصفهان با نماد زگلدشت با قیمت 2500 ریال بود.

 

 

 

ساعت 12 و 30 دقیقه.............................بازار بسته شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


درباره وبلاگ
این سایت هیچ مسئولیتی در خصوص صحت و درستی اخبار و یا ذکر و عدم ذکر منابع ارسال خبر را بر عهده نمی گیرد. موضوعات مطروحه در این سایت فقط دیدگاه نویسندگان و بازدید کنندگان آن است و به هیچ وجه به منزله ارائه مشاوره جهت سرمایه گذاری تلقی نخواهد شد و بازدید کنندگان مسئولیت خرید و فروش های خود را به عهده خواهند گرفت. بدیهی است این سایت هیچ مسئولیتی در قبال سود و یا زیان بازدید کنندگان را نیز بر عهده نخواهد گرفت. این سایت با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است
نويسندگان
پيوندها
ساعت دیواری با گارانتی" class=text5> ساعت دیواری با گارانتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کسب درامد مطمئن از اینترنت و آدرس behtarinhay.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.