بورس تهران سه شنبه مورخ 26 مرداد 1395
بهترین ها
بهترین های بورس ، اخبار و کسب درامد

بورس تهران سه شنبه مورخ 26 مرداد 1395

ساعت 8 و 15 دقیقه: روز گذشته شاخص کل بورس تهران با افت 376 واحدی مجدداً به کانال 77000 واحدی سقوط کرد. البته در متن افتتاحیه دیروز گفته بودیم مادامی که شاخص کل بورس تهران بالای 76500 واحد باشد، روند کلی بازار صعودی خواهد بود و جایی برای نگرانی نیست. اگرچه انتظار ما این است که با توجه به شرایط نقدینگی بازار، این روند اصلاحی به سمت 76500 واحد ادامه داشته باشد، اما این اصلاح با شیب ملایم انجام خواهد شد و در این مسیر، شاهد روزهای مثبتی نیز خواهیم بود! در بازار امروز، انتظار داریم که در ساعت اولیه، بازار بورس تهران تمایل به قیمت های منفی داشته باشد! اما از آنجاییکه با منفی شدن قیمت امروز، قیمت سهام  اکثر نمادها به حمایت های مهمی برخورد خواهد کرد، انتظار داریم که در ادامه شاهد تعادل بازار و حتی تغییر رنگ قرمز به رنگ سبز در آن نمادها باشیم! بنابراین، منفی های ابتدایی بازار امروز میتواند فرصت خوبی برای نوسانگیرها باشد تا بتوانند از فرصت بوجود آمده، استفاده کنند. نمادهای گروه پالایشگاهی و خودروسازی، از مهمترین گروه هایی هستند که امروز میتوان انتظار نوسان مثبت از آنها داشت! پس اگر شما نیز در استراتژی خود، جایی برای نوسانگیری قرار داده اید و تبحر این کار را دارید، میتوانید بر اساس همان استراتژی رفتار کنید.

 

 

 

 

 ساعت 12 و 29 دقیقه: امروز نیز بازاری کم رمق را در بورس تهران شاهد بودیم. کاهش چشمگیر ارزش معاملات نسبت به اوایل مردادماه، کاملاً مشهود است و اگر بلوک ها و معاملات عمده از تابلوی اصلی حذف شود، این کاهش ارزش معاملات روزانه، برای همگان آشکار خواهد شد! از مهمترین اتفاقات امروز، بازگشایی نماد واتی بود که در بازار منفی امروز، با قیمت مناسب برای خرید با دید آخر مهرماه بازگشایی شد. هرچند که با توجه به بازگشایی در نزدیکی حمایت مهم، واتی را برای خرید کوتاه مدت نیز جذاب کرده است! در نتیجه معاملات امروز، شاخص کل بورس تهران رشد 26 واحدی را تجربه کرد. هرچند که این رشد 26 واحدی نیز به لطف بلوک های دستوری در نمادهای شاخص ساز صورت گرفت! همانطور که در متن افتتاحیه دیروز و امروز نیز بیان شد، احتمال اصلاح شاخص تا محدوده 76500 واحد وجود دارد که این مقدار اصلاح از شاخص کل، تاثیر زیادی در قیمت فعلی سهام ندارد! بنابراین، هنوز جایی برای نگرانی نیست و اصلاح شاخص و قیمت ها، نه از بابت تغییر شرایط بنیادی، بلکه به دلیل کمبود نقدینگی در بازار است!

 

 

 

ساعت 12 و 30 دقیقه..............................بازار بسته شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


درباره وبلاگ
این سایت هیچ مسئولیتی در خصوص صحت و درستی اخبار و یا ذکر و عدم ذکر منابع ارسال خبر را بر عهده نمی گیرد. موضوعات مطروحه در این سایت فقط دیدگاه نویسندگان و بازدید کنندگان آن است و به هیچ وجه به منزله ارائه مشاوره جهت سرمایه گذاری تلقی نخواهد شد و بازدید کنندگان مسئولیت خرید و فروش های خود را به عهده خواهند گرفت. بدیهی است این سایت هیچ مسئولیتی در قبال سود و یا زیان بازدید کنندگان را نیز بر عهده نخواهد گرفت. این سایت با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است
نويسندگان
پيوندها
ساعت دیواری با گارانتی" class=text5> ساعت دیواری با گارانتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کسب درامد مطمئن از اینترنت و آدرس behtarinhay.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.