✍ شایعات امروز دوشنبه 21 تیر ✍
بهترین ها
بهترین های بورس ، اخبار و کسب درامد

لكما : شنيده ها حاكى از عقد قرارداد اصلاح و توسعه شبكه خاى مخابراتى نجف تا كربلا با مشاركت يك شركت هندى به ارزش ٥٠٠ ميليارد تومان ميباشد .

لپارس : شنيده ميشود همكارى با شركت هاى اروپايى ، ژاپنى و سنگاپورى براى توليد انواع محصولات حتى توليد آى سى انجام ميگيرد .

شسپا : شنيده ميشود با يك شركت ايتاليايى معتبر ، توليد خود را تحت برند جهانى آن شركت توليد خواهد كرد.

ونیرو : بر اساس شنیده ها واگذاری زیر مجموعه ها از سوی مدیرعامل تکذیب شده است.

فسرب : خبرها حاكى از فك پلمب خط توليد سرب كه مهمترين خط توليد شركت ميباشد بگوش ميرسد .

كيسون : شنيده ها حكايت از امضاء تفاهم نامه با شركت هاى ايتاليايى به ارزش حدود ١٠ تا ١٢ هزار ميليارد ميباشد .

آکنتور : شنیده ها از صدور مجوز افزایش سرمایه 500 درصدی (375 درصد از محل سود انباشته و 125 درصد از محل تجدید ارزیابی دارایی ها) و همچنین افزایش فروش کنتور های هوشمند از 500 هزار واحد به 1 میلیون واحد در سال 95

شنیده شده: افزایش سرمایه حفارس به میزان حدود 300 درصد تا پایان تیر ماه ارسال خواهد شد

حفارس

گفته شده افزایش سرمایه ۳۰۰ درصدی حفارس تا پایان تیر ماه روی کدال میاید

ومعادن


شنیده ها حاکی از فروش یک ساختمان تجاری در تهران به قیمت ۱۰۰ میلیارد تومان در این نماد میباشد .

وبملت

بانک ملت مجوز افزایش سرمایه به مبلغ ۱۰,۰۰۰ میلیارد ریال از محل سایر اندوخته‌ها را از سازمان بورس دریافت کرد. موضوع افزایش سرمایه اصلاح ساختار مالی و بهبود نسبی کفایت سرمایه است. انجام افزایش سرمایه، حداکثر تا ۶۰ روز پس از تاریخ این مجوز امکان‌پذیر خواهد بود.

پتایر

شرکت ایران تایر در خصوص آخرین وضعیت فروش زمین‌های خود شفاف سازی ارائه کرد. بر اساس این گزارش، با توجه به عدم واصل شدن پیشنهاد بعد از دو نوبت آگهی مزایده برای فروش، لزوم برگزاری مجدد مزایده از موسسه حسابرسی و بازرسی هادی بینات استعلام شد که این موسسه اعلام کرد شرکت باید کارشناسی مجدد انجام داده و قیمت را به روز نماید. در این راستا شرکت نسبت به اخذ نظر دو نفر از کارشناسان رسمی دادگستری اقدام و ارزش هر متر مربع زمین مزبور ۶,۹۴۸,۰۰۰ ریال اعلام شد که با توجه به متراژ زمین به مساحت ۵۱,۱۹۲ متر مربع ارزش کل فروش ۳۵۵,۶۸۲,۰۱۶,۰۰۰ ریال برآورد شد. فرم پیش نویس مبایعه نامه تهیه شده و شرکت هیچ مبایعه نامه‌ای با هیچ شخص حقیقی یا حقوقی انجام نداده است. پس شایعه فروش زمین تکذیب می‌شود و در صورت فروش شرکت سریعا به سازمان بورس اعلام خواهد کرد.

شکر

ایران ۶۰ هزار تن شکر از برزیل خرید/ ایران در یکی از اولین خریدهای سال جاری خود پس از لغو تحریم ها، ۶۰ هزار تن شکر خام برزیلی خریداری کرده و انتظار می رود در ماه های آینده شکر بیشتری وارد کند

غبشهر و غمارگ

دبیر انجمن روغن نباتی بابیان اینکه مبنای افزایش حداکثر ۹ درصدی نرخ مصوب سال ۹۲ است گفت: این افزایش قیمت از یک مرداد و بعد از تأیید آنالیز قیمتی محصولات مختلف توسط سازمان حمایت صورت می‌گیرد/غبشهر و غمارگ از این خبر تاثیر میپذیرند

دانا

مجتمع سلمان مشهد که متاسفانه در آتش سوخت توسط بیمه دانا تحت پوشش است. برخی اطلاعات حکایت از ۲۰۰ میلیارد تومان ارزش خسارت دارد.با این حال اخباری وجود دارد که مدت قرارداد بیمه تمام شده بوده و تمدید نگردیده است!

غمارگ


شنیده از تایید افزایش سرمایه ۲۰۰ درصدی این شرکت در آینده نزدیک حکایت دارد

لکما




شایعات از قرار داد این شرکت با یک شرکت هندی جهت انجام پروژه های مخابراتی در عراق حکایت دارد

عزضه اولیه نفت جی

شنیده ها از عرضه اولیه نفت جی در آینده نزدیک حکایت دارد

سایپا

نعمت زاده گفت: سایپا از نظر توسعه محصول موفق عمل کرده و با نمونه هایی که امروز مورد بازدید قرار گرفت ان شاالله خبرهای خوبی در اواخر امسال و سال آینده خواهیم داشت.

گوهران

شنیده ها از برگزاری مجمع فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه گوهران در هفته جاری حگایت دارد

ذوب

بـه همت تلاشگران مدیریت نسوز و مدیریت فولادسازی و در راستای خلق ارزش افزوده بیشتر از دارایی‌ها، با فروش ضایعات نسوز کنورتور به صورت مجزا سالانه بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال صرفه‌جویی حاصل می‌شود. مهندس علیرضا صالحیان، مدیر نسوز شرکت ذوب‌آهن با اعلام این خبر افزود: پس از پایان عمرکاری نسوز کنورتور، مجبور به تخریب باقیمانده آجرهای نسوز هستیم که از آن به عنوان ضایعات نسوز کنورتور یاد می‌شود؛ در فرآیند تولید و تخریب و نسوزچینی‌های متعدد، سالانه بیش از دو هزار تن ضایعات نسوز کنورتور در شرکت ایجاد می‌شود که پیش از این به همراه دیگر آجرهای ضایعاتی کل کارخانه (آجرهای تخریب شده پس از پایان عمر کاری در قسمت‌های مختلف کارخانه) به صورت مخلوط در انبار ضایعات، دپو و به علت عدم تفکیک آنها به قیمت پائین فروخته می‌شد. به گفته وی، با سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در جهت استفاده بهینه از دارایی‌ها و ایجاد ارزش افزوده بیشتر از ضایعات نسوز، فروش ضایعات نسوز حاصل از تخریب کنورتور از محل گود سرباره با همکاری بخش فولادسازی انجام گرفت. وی با بیان اینکه با اجرا این روش از استفاده بیش از ۱۷۰ دستگاه کامیون و ۶۰۰ ساعت کار لودر جهت بارگیری و حمل ضایعات از محل کارگاه کنورتور به انبار ضایعات ممانعت شده، از دیگر مزایای اجرای این طرح را جلوگیری از استهلاک ماشین‌آلات و تجهیزات کارخانه عنوان کرد. وی با اشاره به سابقه فروش ضایعات نسوز دولومیتی از محل کارگاه تعمیر پاتیل در سه سال گذشته، افزود: با توجه به جنس کربن ـ منیزیتی مواد نسوز کنورتور و قیمت بالاتر آن به نسبت دیگر ضایعات نسوز، این صرفه‌جویی از محل فروش آن به صورت تفکیک شده حاصل شده و برنامه‌ریزی جهت فروش ضایعات نسوز دریچه کشویی از محل کارگاه تعمیر پاتیل نیز در حال انجام است و در برنامه اجرایی مدیریت نسوز قرار دارد.

سود بانکی

میانگین نرخ سود در بازار بین بانکی در تیرماه به ۵/ ۱۶ درصد رسیده و برخی از معاملات نیز با نرخ ۱۶ درصد ثبت شده است. این رخداد در حالی است که به گفته مسوولان، بانک مرکزی پولی به بازار بازار بین بانکی تزریق نمی‌کند. سیاست کاهش نرخ سود در بازار بین بانکی را می‌توان یک تجربه موفق در سیاست پولی دانست که توانسته با رویکرد غیردستوری زمینه را برای کاهش نرخ سود فراهم کند. رویکردی که می‌تواند در سایر متغیرهای پولی نیز به‌عنوان یک الگو مدنظر قرار گیرد و زمینه رقابتی شدن در بازار پول را مهیا سازد.

خاذین


مجمع سایپا آذین به علت آماده نبودن گزارش حسابرس به تنفس خورد. مجمع این شرکت ۲۷ تیر ساعت ۱۴ برگزار خواهد شد.


وگردش


مجمع بانک گردشگری بدون تقسیم سود نقدی خاتمه یافت.


شبهرن


نفت بهران در مجمع عمومی عادی سالیانه خود مبلغ ۱۴۵۰ ریال سود تقسیم

یکی از مخازن پارازایلین پتروشیمی بوعلی دوباره دچار نشتی شد که توسط نیروهای حاضر در محل کنترل شد. پس از آتش سوزی پتروشیمی بوعلی، نیروهای آتش نشانی به صورت 24 ساعته و استندبای در محل حضور دارند. گزارش شده است مخزنی که نشتی داده، در کنار مخزنی است که دچار حریق شده بود. البته برای مخزنی که نشتی داشته خطر آتش سوزی وجود نداشته است

 

در بازدید از گروه صنعتی سدید مطرح شد: مدیران شرکت سامسونگ کره از آمادگی خود برای تامین ورق مورد نیاز کارخانجات لوله سازی گروه صنعتی سدید و کارخانجات عضو سندیکای لوله پروفیل فولادی کشور خبر دادند.

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


درباره وبلاگ
این سایت هیچ مسئولیتی در خصوص صحت و درستی اخبار و یا ذکر و عدم ذکر منابع ارسال خبر را بر عهده نمی گیرد. موضوعات مطروحه در این سایت فقط دیدگاه نویسندگان و بازدید کنندگان آن است و به هیچ وجه به منزله ارائه مشاوره جهت سرمایه گذاری تلقی نخواهد شد و بازدید کنندگان مسئولیت خرید و فروش های خود را به عهده خواهند گرفت. بدیهی است این سایت هیچ مسئولیتی در قبال سود و یا زیان بازدید کنندگان را نیز بر عهده نخواهد گرفت. این سایت با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است
نويسندگان
پيوندها
ساعت دیواری با گارانتی" class=text5> ساعت دیواری با گارانتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کسب درامد مطمئن از اینترنت و آدرس behtarinhay.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.