✍ شایعات امروز یکشنبه 6 تیر 95✍
بهترین ها
بهترین های بورس ، اخبار و کسب درامد

گروه شوينده : خبرها حاكى از قطعى شدن افزايش نرخ اين گروه دارد كه به زودى رسانه اى ميشود .

كچينى : شنيده ميشود كه شركت قصد واگذارى بلوك ٢٧ درصدى كساوه را به قيمت بالاتر از تابلو دارد .

گروه لبنى : خبرها حاكى از صادرات سه كاميون شير خشك و يك كاميون پنير از دو شركت پگاه و كاله راهى روسيه شدند .

گروه دارويى : شنيده ميشود كه در اين صنعت شاهد ورود سرمايه هاى جديد خارجى و مذاكره براى راه اندازى خطوط جديد توليد دارو هستند .

 

در پایان معاملات امروز بازار سهام ، نماد شرکت بهنوش برای مجمع فوق العاده ساعت 10 صبح چهارشنبه جاری و تصمیم گیری در خصوص اموال منقول و غیر منقول بسته می شود.

همچنین نماد دو شرکت سایپا شیشه و ایران یاسا تایرورابر برای مجمع سالانه چهارشنبه جاری متوقف خواهد شد.

مجمع "کساپا" ساعت 11 صبح در سالن اجتماعات شرکت پارس خودرو و مجمع "پاسا" ساعا 15 در هتل آکادمی فوتبال برگزار می شود.

 

تحرک در بخش مسکن

روابط عمومی سازمان بورس و اوراق بهادار اعلام کرد به منظور تحقق بخشیدن به هدف تامین مالی بنگاه های بزرگ از طریق بازار سرمایه و افزایش سطح نقدشوندگی و در راستای جامه عمل پوشاندن به سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی و برنامه ششم توسعه مبنی بر اصلاح و تقویت همه‌جانبه‌‌ نظام مالی کشور با هدف پاسخگویی به نیازهای اقتصاد ملی، گسترش و تعمیق نظام جامع تامین مالی و ابزارهای آن و افزایش سهم مؤثر بازار سرمایه در جهت توسعه‌ سرمایه‌گذاری، سازمان بورس و اوراق بهادار مجوز انتشار مبلغ ۳ هزار میلیارد ریال اوراق رهنی را به عنوان جدیدترین ابزار تأمین مالی در بازار سرمایه صادر کرد.
بر اساس این گزارش؛ این اوراق رهنی که در روزهای آینده پا به عرصه بازار سرمایه می گذارد با هدف خروج بازار مسکن از رکود و ایجاد تحرک در این بخش منتشر می شود.

قرداد ولصنم با سایپا

مدیرامورسهام ولصنم قرارداد این لیزینگ را با سایپا تایید کرد.شهبازی درگفتگو با همفکران می گوید که لیزینگ صنعت و معدن طی قراردادی با سایپا قرار شده خودروهای این شرکت را به صورت اعتباری به فروش برساند.درباره چرایی این قرارداد میان سایپا و ولیزینگ صنعت و معدن باید بدانیم که دکتر جمالی مدیرعامل کنونی سایپا، پیش از این مدیرعامل لیزینگ صنعت و معدن بوده است.همچنین یکی دیگر از مدیران این شرکت درباره ارزش این قرارداد می گوید: ارزش این قرارداد ۳۵ میلیارد تومان و این توافق کلی برای محصولات سایپاست..وی همچنین تعدیل سود مناسبی را در صورت های مالی این لیزینگ پیش بینی کرد و افزود: ولصنم ازبابت ذخیره ۳۰ میلیاردیبابت سهم وآتی و همچنین سرمایه گذاری صنعت و معدن تعدیل مثبت را در سود خود پیش بینی می کند .

شاندیز

رحمانی‌ فضلی: پرونده شاندیز مستقیما به وزارت کشور مربوط نمی‌ شود / سهامداران نگران سهامشان نباشند

حسینا

تعدیل مثبت ۲۴ درصدی سود عملیاتی…علت تعدیل مثبت سود عملیاتی ، کاهش هزینه های عمومی و اداری بدلیل حذف هزینه مالیات و عوارض بوده…خالص درآمد-هزینه های متفرقه هم که در گزارش قبلی مثبت ۵٫۸ میلیارد تومان بوده، در گزارش جدید به منفی ۶٫۸ میلیارد تومان رسیده که علت آن اضافه شدن هزینه متفرقه تفاوت مالیات ابرازی و تشخیصی عملکرد سال ۹۳ و قطعی سال ۹۲ میباشد…برآیند افزایش سود عملیاتی و کاهش خالص درآمدهای متفرقه ، افزایش جزیی سود خالص میباشد بطوریکه سود هر سهم از ۳۲۲۶ ریال به ۳۲۸۱ ریال افزایش یافته است…اما در خصوص توقف نماد با وجود تعدیل مثبت کمتر از ۲ درصدی سود خالص ، گفتنی است، ظاهرا سازمان ملاک توقف نماد را ، تعدیل بالای ۲۰ درصد سود عملیاتی قرار داده.

اخابر

در پی مصوبه اخیر کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات و اظهارات وزیر ارتباطات مبنی بر افزایش قیمت ۵۰ درصدی قیمت تلفن ثابت از اول تیر، وزارت ارتباطات قیمت مکالمه درون استانی تلفن ثابت و خرید خط تلفن ثابت، اینترنت بین‌الملل، ADSL و اینترنت موبایل را رسما” اعلام کرد.

وقوام

شنیده شده بنیاد مستضعفان درتمامی استان ها درتکاپوی فروش دارایی های خود است.

فزرین و فسرب

سهامدار عمده زرین معدن آسیا می‌گوید: زرین معدن آسیا با بهره‌برداری از فاز اول کارخانه خود در مهدی‌آباد به تأمین‌کننده ماده اولیه برای صنعت سرب و روی تبدیل می‌شود.ابراهیم جمیلی درباره این قرارداد می‌گوید: معدن مهدی‌آباد از معادن بزرگ بوده که طبق قانون جزو انفال کشور محسوب می‌شود این در حالی است که صنعت سرب و روی کشور به علت نداشتن ماده اولیه هم‌اکنون ۲۵ درصد کمتر از ظرفیت خودکار می‌کنند و این موضوع موجب شده که این کارخانجات دیگر توجیه اقتصادی نداشته باشند.وی اضافه می‌کند: بر همین اساس با توجه به اینکه ذخایر معدن انگوران نیز در حال اتمام است به همین دلیل مقرر شد کارخانه کنسانتره به ظرفیت ۳۰۰ هزار تن در کنار معدن مهدی‌آباد احداث شود.وی اضافه کرد: این کارخانه می‌تواند کمک قابل‌توجهی به صنعت سرب و روی کشور کند و کارخانجاتی را که با کمبود مواد اولیه مواجه هستند ، پاسخگو باشد.به گفته جمیلی ، فاز اول این کارخانه که زرین معدن آسیا با همکاری چند شرکت خارجی و داخلی نسبت به احداث آن اقدام کرده دو ماه آینده همزمان با هفته دولت با تولید ۵۰ هزارتن به بهره‌برداری می‌رسد .وی گفت : با بهره‌برداری کامل از این کارخانه ، امید است مشکل کمبود اولیه تا حدودی حل شود.وی تصریح کرد: برای احداث این کارخانه ۱۳ کنسرسیوم شرکت کردند که هفت کنسرسیوم شرایط حضور را پیدا کرد که یکی از آن‌ها زرین معدن آسیا بود که توانست برنده شود.جمیلی ارزش این قرارداد را ۳۰۰ میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: مجمع عمومی زرین معدن در اواسط تیرماه برپا و در آنجا نویدهای خوبی را به سهامداران خودخواهیم داد

پالایشی ها

رئیس شرکت لوک اویل روسیه گفت، این شرکت نفتی پالایش نفت ایران در جزیره سیسیل ایتالیا را از سر می گیرد

خبهمن

دومین مزایده فروش سهام سه شرکت مالک ۲/۶۲ درصدی سرمایه گذاری بهمن برگزار و کنسرسیومی از بخش خصوصی به عنوان سرمایه گذار جدید بهمن شد

کشتیرانی

ایران در بین غول های کشتیرانی دنیا یک پله صعود کرد
در جدیدترین رده‌بندی شرکت‌های کشتیرانی کانتینری برتر، کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران (IRISL) با یک پله صعود بیست و یکم شد،

ذوب

شنیده ها از بازار در خصوص نماد ذوب خبرها حاکی از آگهی مجدد واگذاری بلوک این شرکت میباشد. خصدرا

استاندار بوشهر گفت: با تلاش‌های صورت گرفته و فعالیت شرکت صنایع دریایی ایران (صدرا) در این استان از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۷۰۰ شغل جدید در این کارخانه ایجاد شده است.

نرخ سود بانکی


نایب رییس اتاق بازرگانی ایران گفت: بانک ها کاهش نرخ سود سپرده بانکی را بیشتر برای کمک به خودشان انجام دادند تا برای کمک به اقتصاد زیرا همان گونه که در یک روز نرخ سود سپرده را ۳ درصد کاهش دادند می توانستند در همان جلسه نرخ سود تسهیلات را هم کاهش دهند.

 

قندوشکر

بازار جهانی شکر پس از پنج سال مازاد تولید ممکن است به علت توالی کاهش تولید با کمبود عرضه مواجه شود. این نخستین کمبود عرضه این فرآورده در جهان طی شش سال گذشته محسوب می شود. آخرین باری که بازار جهانی شکر با کمبود عرضه مواجه گردید، سال های ۲۰۰۹ و ۲۰۰۸ بود. خشکسالی در مناطق کشت نیشکر ناشی از پدیده “ال نینو” به فیلیپین و ویتنام نیز سرایت کرده است. بسیاری از تحلیلگران بازار شکر کمبود ۶٫۲ میلیون تنی برای بازار جهانی شکر در سال های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۶ پیش بینی می کنند. همچنینخبر سهمیه بندی شکر در بورس کالا از احتمال افزایش قیمت های شکر در روزهای آینده حکایت دارد، امری که در کنار ادامه رشد قیمت های جهانی شکر می تواند شرکت های گروه قندی را با موج جدید تقاضا مواجه گرداند.

شبریز

برای اولین‎بار در کشور به صورت آزمایشی انجام شد:
اجرای سیستم تخلیه آب مخازن نفتی در «شبریز»
درراستای حمایت از شرکت‏های دانش بنیان در شرکت پالایش نفت تبریز، سیستم تخلیه آب مخازن نفتی به شیوه نوین و برای اولین‏بار در کشور در این شرکت به صورت آزمایشی نصب و راه‎اندازی شد.

سیمان

رییس شرکت سیمان تهران خبر از افت ۱۲ درصدی تولید سیمان و آغاز وضعیت بحرانی در این صنعت خبر داد.گرچه وزارت صنعت، معدن و تجارت سال گذشته جایگاه چهارمی دنیا در تولید سیمان را برای ایران پیش‌بینی کرده بود اما رئیس شرکت سیمان تهران وضعیت این صنعت را بحرانی و با افت ۱۲ درصدی تولید توصیف می‌کند و حتی عرضه آن در بورس کالا را چندان راهگشا نمی‌داند.

وپست

پست بانک ایران اعلام کرد: عاملیت اعطای تسهیلات سه هزار میلیارد ریالی به طرح های اشتغال زایی روستایی با امضای قراردادی بین نهاد ریاست جمهوری، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و پست‌بانک‌ایران به این بانک رسید

سیمانیها

ازار صادراتی تولیدکنندگان سیمان کشور کاهش پیدا کرده است. در حالی که عراقی‌ها واردات سیمان بسیاری از کشورها از جمله ایران را ممنوع اعلام کرده و از طرفی زمزمه‌هایی مبنی بر تزلزل بازار صادراتی ایران در روسیه و صحبت‌هایی نیز از سوی پاکستانی‌ها مبنی بر جلوگیری از واردات سیمان ایران از سوی این کشور شنیده می‌شود

وبملت

شرکت تامین سرمایه بانک ملت، انتشار اوراق سلف موازی استاندارد اوره شرکت پتروشیمی شیراز را در دستور کار خود دارد

ونیرو

شرکت سرمایه‌گذاری نیرو در ابتدای دوره یک ماهه و با سرمایه ثبت شده ۴۰۰ میلیارد ریال، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۱۸۹ میلیارد و ۱۱۱ میلیون ریال و ارزش بازار ۱۵۵ میلیارد و ۹۰۹ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.
طی این مدت بهای تمام شده تغییری نکرد و ارزش بازار آن با کاهش هفت میلیارد و ۶۲۹ میلیون ریال، معادل ۱۴۸ میلیارد و ۲۸۰ میلیون ریال محاسبه شد.

در دیدار مدیرعامل سایپا با رئیس مجلس چه گذشت؟



علی لاریجانی در دیدار «مهدی جمالی» مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، استفاده حداکثری از سرمایه گذاری در کشور از طریق جذب دانش، فناوری نوین و توسعه محصولات را ضروری دانست.وی از همه بنگاه های اقتصادی کشور خواست با استفاده از ‘قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی در تامین نیازهای کشور و تقویت آنها در امر صادرات و اصلاح ماده (۱۰۴) قانون مالیات های مستقیم’ ساختار دارایی‌های خود را اصلاح و از ظرفیت‌های این قانون استفاده کنند.رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین استفاده از همه ظرفیت‌های کشور بویژه توان و دانش موجود در کشور را از لازمه‌های اقتصاد مقاومتی دانست و بر توسعه تنوع محصولات ملی با استفاده از همه ظرفیت‌های علمی کشور تاکید کرد.در این دیدار، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گزارشی از اقدام های صورت گرفته برای افزایش ۱۴ درصدی تولید در بهار امسال نسبت به بهار سال ۱۳۹۴ ارایه کرد.

بانکی ها

مدیرعامل بانک قوامین: بانک مرکزی قبل از ادغام سراغ اصلاح ساختاری بانک‌ها برود
مدیرعامل بانک قوامین با بیان اینکه اصلاحات ساختاری در درون بانک‌ها و موسسات موجود بسیار کم هزینه‌تر از ادغام است، گفت: اگر هر کدام از بانک‌ها افزایش سرمایه دهند، زیرساخت‌ها برای اقدامات اصلاحی نظام بانکی فراهم می‌شود.

شستا

سیدرضا نوروز‌زاده مدیر عامل “شستا” شد/سیدرضا نوروز‌زاده به عنوان مدیرعامل شستا انتخاب شد. سیدرضا نوروز زاده پیش از این به عنوان رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران مشغول به خدمت بود که پس از تغییرات در این سازمان، در اسفند ماه سال گذشته با حکم نعمت‌زاده به سمت مشاور وزیر منصوب شد.

خبری که در مورد خکاوه هم هست :
احتمالا خکاوه هم مثل خبهمن واگذار بشه به شرکت خارجی و شاید همون ولو بخره اون وقت دیگه افزایش سرمایه کنسل میشه و خکاوه میشه طلای 24 عیار خالص

 

همین الان تو تالار شایعه پیچیده که داد گاه به نفع ذوب رای صادر کرد
این مطلب فقط شنیده است

 

بروز شایعاتی از صدور حکم دادگاه به نفع نماد ذوب سبب افزایش تقاضا و صف خرید آن شده است
 
اصلاح قانون بودجه 95 در راه بهارستان

در حالی که فقط 35 روز از ابلاغ قانون بودجه سال 1395 کل کشور می‌گذرد، دولت تصمیم دارد لایحه اصلاح آن را تقدیم مجلس شورای اسلامی کند.
رئیس جمهور گفته که به زودی لایحه ای را تقدیم مجلس می‌کنیم که در آن، دو تبصره برای «تقویت و اصلاح امور بانک‌ها» و «پرداخت بدهی دولت به بانک‌ها و پیمانکاران» گنجانده شده است.
 
صادرات اولین خودروهای سایپا به لبنان
این خودروها شامل خانواده X100 ( انواع پراید )،خانواده تیبا،خانواده H200وH300،خودروی آریو، وانت های زامیاد Z24، ریچ و کامیونت الوند (سایپادیزل) است
 
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


درباره وبلاگ
این سایت هیچ مسئولیتی در خصوص صحت و درستی اخبار و یا ذکر و عدم ذکر منابع ارسال خبر را بر عهده نمی گیرد. موضوعات مطروحه در این سایت فقط دیدگاه نویسندگان و بازدید کنندگان آن است و به هیچ وجه به منزله ارائه مشاوره جهت سرمایه گذاری تلقی نخواهد شد و بازدید کنندگان مسئولیت خرید و فروش های خود را به عهده خواهند گرفت. بدیهی است این سایت هیچ مسئولیتی در قبال سود و یا زیان بازدید کنندگان را نیز بر عهده نخواهد گرفت. این سایت با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است
نويسندگان
پيوندها
ساعت دیواری با گارانتی" class=text5> ساعت دیواری با گارانتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کسب درامد مطمئن از اینترنت و آدرس behtarinhay.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.