✍ شایعات امروز چهارشنبه 2 تیر ✍
بهترین ها
بهترین های بورس ، اخبار و کسب درامد

معافیت مالیاتی پنج ساله برای واحدهای تولیدی جدید

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور گفت: واحدهای تولیدی که در سال 95 فعالیت خود را آغاز می کنند از معافیت مالیاتی پنج ساله برخوردار می شوند.

 

ذوب

به دنبال ناموفق بودن مزایده ۷۳ درصد از بلوک ذوب‌آهن اصفهان و یافت نشدن خریدار، خبرهایی منتشرشده از سوی بازاریاب این بلوک مبنی بر اینکه دو شرکت کره ایی و لوکزامبورگی پای میز مذاکره آمده‌اند.بر اساس اخبار منتشرشده ، شرکت تأمین سرمایه نوین وظیفه بازاریابی این بلوک را بر عهده دارد ، آن چنانکه دو روز پس از ناموفق بودن مزایده ، این شرکت اعلام کرد که ۲سرمایه‌گذار خارجی برای خرید سهام ذوب‌آهن اعلام آمادگی کرده‌اند، اما ظاهراً این سرمایه‌گذاران برای بررسی سهام ذوب‌آهن از همه ابعاد و قیمت‌گذاری آن به یک فرصت ۶ماهه نیاز دارند. گفته می‌شود سرمایه‌گذاران خارجی در مرحله اول قیمت تعیین‌شده برای بلوک سهام ذوب‌آهن را اندکی گران ارزیابی کرده‌اند.گفته می‌شد یک سرمایه‌گذار ترکیه‌ای که قبلاً مذاکراتی را برای خرید سهام ذوب‌آهن انجام داده بود، قبل از عرضه از خرید این سهام انصراف داده است.اقدامات اساسی ذوب آهن جهت اصلاح ساختارمالی کلید خورد
با توجه به اخبار موثق شنیده شده اقدامات اساسی جهت انجام اصلاح ساختار مالی شرکت ذوب آهن آغاز شده است،این اقدامات شامل مراحل ذیل می باشد:
۱-شنیده ها حاکی از تائید افزایش سرمایه ۳۲۲% شرکت از محل مازاد تجدید ارزیابی ( زمین ) توسط حسابرس می باشد.
۲-مذاکراتی میان سازمان تامین اجتماعی و دولت صورت گرفته است که در قالب اوراق خزانه، بدهی شرکت ذوب آهن از محل مطالبات سازمان از دولت پرداخت گردد و سازمان تامین اجتماعی مبلغ مذکور را به عنوان آورده خود جهت افزایش سرمایه از محل آورده نقدی اختصاص دهد.
شایان ذکر است شرکت ذوب آهن اصفهان فرآیند اصلاح ساختار مالی خود را با تعدیل سودآوری هر سهم از مبلغ ۵۸۲ ریال زیان به مبلغ ۳ ریال سود در روزهای آینده آغاز می نماید.

ستران

یک پروژه جدید در سیمان تهران در آستانه بهره برداری است.مدیرعامل شرکت سیمان تهران می گوید: این کارخانه به زودی یک خط تولید جدید به ظرفیت یک میلیون تن را به بهره برداری می رساند.مجید پور می افزاید: این خط تولید جدید ، طرح جایگزینی ۲ نام دارد که پس از توقف کار تعداد ی از خط های تولید قدیمی راه اندازی شده است.به گفته وی، این خط یک میلیون تنی تا پایان امسال تمام شده و تولید خود را آغاز می کند.از او می پرسم که آیا در شرایط کنونی این خط تولید مقرون به صرفه است که این طور توضیح می دهد : شرایط کنونی را با وضعیتی که بر صنعت سیمان حاکم است را نباید به معنی پیشی گرفتن عرضه بر تقاضا تعبیر کرد بلکه نشان از رکود حاکم بر صنعت ساختمان و ساخت و ساز است .مدیرعامل سیمان تهران تصریح کرد: درمجموع این خط تولید جدید جایگزین خط های تولید قدیمی است .او درپایان تصریح می کند:این کارخانه هم اکنون بیش از هفت هزار سهامدار و ۱۵۰۰ کارگر فعال داردکه هر نوع تصمیمی می تواند امرار معاش این کارگران را به مخاطره بیندازد

دسانکو

مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری اعتلاء البرز از ورود ۶ محصول جدید دسانکو به بازار خبر داد.

ثتران

شنیده ها از بازار در خصوص نماد ثتران خبرها از تلاش شرکت برای تغییر کاربری زمین شرکت از کشاورزی به مسکونی میباشد زمین شرکت در شهریار قراردارد.

وبانک

طبق شنیده ها و شایعات موجود وبانک قصد دارد ۴۷ درصد از سهام شرکت ارج را واگذار نماید.

کتوکا

شرکت تولیدی و خدمات صنایع نسوز توکا (کتوکا): ۲٫۵ درصد از تولیدات کل نسوز کشور را به خود اختصاص داده و به بیش از ۲۲ واحد صنعتی محصولات متنوع خود را عرضه می کند. با توجه به این که بخشی قابل توجهی از مواد اولیه مصرفی کتوکا از خارج تأمین می شود، افزایش قیمت های جهانی و بی ثباتی نرخ ارز در داخل، این شرکت را در معرض ریسک قرار می دهد.رکود ساخت و ساز و طرح های عمرانی و در کل، کاهش مصرف محصولات فولادی موجب کاهش تقاضا برای محصولات نسوز شده است. از آنجا که کتوکا ابتدای سفارش گرفته و سپس اقدام به تولید می کند، تمام محصولات تولیدی به فروش می رسد و به جهت ارائه خدمات ویژه به مشتریان، از حاشیه سود بالاتری نسبت به سایر رقبا برخوردار است. در سال ۹۵ با تحولات بنیادی خوبی روبرو می شود و بر این اساس، انتظار می رود درآمد فروش با رشد قابل توجهی نسبت به سال ۹۴، به ۵۳۹ میلیارد ریال برسد.با توجه به بهره برداری از خط تولید جرم با ظرفیت ۷۰۰۰ تن در سال، دستیابی به سود هر سهم پیش بینی شده برای سال ۹۵ به مبلغ ۷۶۹ریال، دور از ذهن نیست و با به حداکثر رسیدن ظرفیت تولید در سال ۹۶، کتوکا از پتانسیل بالایی در رشد سودآوری برخوردار است.

ذوب

شنیده ها حکایت از آن دارد بزودی ذوب برای تعدیل مثبت سود متوقف خواهد شد

سازمان بورس شفاف سازی کرد

سازمان بورس نقشی در اطلاعات نهانی افزایش سرمایه شرکت‌ها ندارد//این روزها در برخی رسانه‌­ها شایعاتی در مورد تاخیر در افشای به­ موقع صدور مجوز افزایش سرمایه توسط سازمان بورس شنیده می ­شود و این در حالی است که متولیان سازمان بورس این شایعات را بی اساس می‌دانند.

شسپا

پروژه‌های جدید نفت سپاهان اعلام شد
نقشه توسعه در برترین روانکاو ایران
فروش محصول‌های نهایی ۳۹درصد افزایش یافت
پروژه‌های جدید نفت سپاهان با عنوان نقشه توسعه اعلام شد.

لبنیاتی

محموله شیرخشک به کشورهای ترکمنستان وافغانستان صادر شد و ارزش این محموله صادراتی ۳۷ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال است. گفته شده امسال حدود چهار هزارتن شیرخشک به خارج از کشور صادر شده است.

سنگ اهن

پس از یک دوره افت قیمت سنگ آهن در بازار جهانی، موسسه متال بولتن به تازگی پیش‌بینی کرده قیمت این مواد معدنی در جهان طی سال‌های ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۰ صعودی خواهد بود

مرقام

در مورد دلیل رشد قیمت مرقام شنیده میشود که این رشد ناشی از خبر قرارداد شرکت با بانک صادرات برای تامین ۳۰۰ دستگاه خودپرداز می باشد که می ‌تواند تا ۴۲۰ دستگاه هم افزایش یابد. درآمد تقریبا ۲۰ میلیارد تومانی حاصل از این قرارداد در گردش مالی شرکت آثار مطلوبی بر جای خواهد گذاشت.مناقصه بانک صادرات منجر به افزایش سودآوری ۲٫۷ میلیارد تومانی (به ازای هر سهم ۵۴ ریال) برای مرقام می شود و با فرض ۳۰ درصد افزایش موضوع قرارداد به ۷۰ ریال هم خواهد رسید. به نظر می رسد موضوع یا قرارداد جدیدی در مرقام وجود دارد که هنوز اطلاع رسانی نشده است که مناقصه بانک ملی می تواند یکی از گزینه ها باشد.گفته میشود تعداد دستگاههای خودپرداز این مناقصه بیش از دو برابر قرارداد بانک صادرات است و سود هنگفتی را نصیب این شرکت میکند.

فولاد

بلومبرگ گزارش داد: «فولاد اصفهان» ۷۳ درصد از سهام خود را به فروش می‌رساند/شرکت‌های کره‌‌ای و لوکزامبورگی در صف خرید سهام فولاد اصفهان

گروه ريلى : خبرها حاكى از موافقت هيات مديره راه آهن براى افزايش ١٢ درصدى نرخ محاسبه حق كيلومتراژ ريلى از اول تير ماه ميباشد .

مرقام : شنيده ميشود قرارداد با بانك صادرات براى تامين ٣٠٠ دستگاه خودپرداز ميتواند تا ٤٢٠ دستگاه هم افزايش يابد و همچنين به نظر ميرسد در مناقصه بانك ملى هم شركت كرده كه هنوز اطلاع رسانى نشده است .

خبهمن : شنيده شده شرکتی که کار تامین قطعات هوندا در ایران را انجام می دهد ، خریدار بلوک خبهمن ميباشد .

سود بانکی بیشتر از ۱۳درصد مورد قبول نیست

سیف:
با توجه به اینکه نرخ تورم تک‌رقمی شده است امیدواریم اقتصاد هم به ثبات و آرامش برسد و در این شرایط نرخ سود بانکی بیشتر از ۱۲ تا ۱۳ درصد مورد قبول نیست

خبرگزاری فرانسه: گروه پ اس آ پژو سیتروئن با امضای قرار داد نهایی با شریک ایرانی خود، بازگشت به ایران را قطعی کرد

شنیده می شود در روزهای آینده بانک مرکزی سقف وام خودرو و کالا را افزایش می دهد

 

    • گوهران : گوهران در گزارش میاندوره ای 6 ماهه 422 ریال سود ساخته است.

 

    • پکرمان : درخواست افزايش سرمايه 52 درصدى «پکرمان» از محل مطالبات و آورده نقدى بر روى کدال قرار گرفت.

 

    • حتاید : تعدیل منفی 10درصدی و سودآوری 497ریالی در گزارش سالانه - کاهش 23درصدی ارایه خدمات - کاهش 38درصدی هزینه های اداری - رشد حدود سه برابری سود عملیاتی - افزایش 58درصدی سودآوری نسبت به سال مالی قبل.

 

    • خاور : وزیر صنعت از امضا قرارداد ایران خودرو دیزل با طرف المانی تا ماه اینده خبر داد.

 

    • قهکمت : پوشش سود 223ریالی در گزارش شش ماهه - کاهش 22درصدی تولیدات - کاهش 36درصدی فروش مقداری و افزایش 8درصدی فروش ریالی از بابت افزایش نرخ محصولات - کاهش 37درصدی هزینه های مالی - افت 35درصدی سودآوری نسبت به دوره مشابه سال قبل.

 

  • شپلی : افزایش سرمایه ۱۱۸۵ درصدی "شپلی" هفته آینده به سازمان بورس ارسال می شود

مدیرعامل بانک ملت:

در دادگاه انگلستان حقانیت خود را ثابت کردیم /آنها موظف به پرداخت خسارت 4 میلیارد دلاری هستند.

رشد 14 درصدی تولید سایپا

▪️ایسنا/در سال 1394 تولید شرکت سایپا از 831 دستگاه روزانه در شهریور با 139درصد رشد در اسفند ماه همان سال به 1989 دستگاه تولید روزانه رسید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


درباره وبلاگ
این سایت هیچ مسئولیتی در خصوص صحت و درستی اخبار و یا ذکر و عدم ذکر منابع ارسال خبر را بر عهده نمی گیرد. موضوعات مطروحه در این سایت فقط دیدگاه نویسندگان و بازدید کنندگان آن است و به هیچ وجه به منزله ارائه مشاوره جهت سرمایه گذاری تلقی نخواهد شد و بازدید کنندگان مسئولیت خرید و فروش های خود را به عهده خواهند گرفت. بدیهی است این سایت هیچ مسئولیتی در قبال سود و یا زیان بازدید کنندگان را نیز بر عهده نخواهد گرفت. این سایت با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است
نويسندگان
پيوندها
ساعت دیواری با گارانتی" class=text5> ساعت دیواری با گارانتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کسب درامد مطمئن از اینترنت و آدرس behtarinhay.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.