✍ شایعات امروز دوشنبه 24 خرداد 95✍
بهترین ها
بهترین های بورس ، اخبار و کسب درامد

پارسا : شنيده ميشود كه بلوك ٦٧ درصدى پارسان به زودى به زير مجموعه غدير واگذار ميشود .

پست بانك : گفته ميشود معاون امور بانكى ، بيمه اى و شركت هاى وزارت امور اقتصادى و دارايى گفت : افزايش سرمايه بانك هاى دولتى از جمله پست بانك بطور جدى در دستور كار قرار دارد و در غالب برنامه ششم توسعه كشور عملياتى ميشود .

بيمه دى : خبرها حاكى از احتمال برنده شدن در يك مناقصه بزرگ ميباشد كه بزودى جزييات ان اطلاع رسانى ميشود .

حفارى : يك منبع مطلع در شركت حفارى تمام اخبار مربوط به تعامل هاى اين شركت با روسيه را تكذيب كرد .

احتمال انتشار آگهی فروش بلوک "ورنا" طی روز جاری
همچنین در این نشست بادکوبه عضو هیأت مدیر سایپا از انتشار آگهی بلوک واگذاری شرکت سرمایه گذاری رنا از پرتفوی شرکت سرمایه گذاری کارکنان سایپا طی روز جاری در سایت رسمی شرکت بورس خبر داد و قیمت پایه این معامله را 506 تومان اعلام کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


درباره وبلاگ
این سایت هیچ مسئولیتی در خصوص صحت و درستی اخبار و یا ذکر و عدم ذکر منابع ارسال خبر را بر عهده نمی گیرد. موضوعات مطروحه در این سایت فقط دیدگاه نویسندگان و بازدید کنندگان آن است و به هیچ وجه به منزله ارائه مشاوره جهت سرمایه گذاری تلقی نخواهد شد و بازدید کنندگان مسئولیت خرید و فروش های خود را به عهده خواهند گرفت. بدیهی است این سایت هیچ مسئولیتی در قبال سود و یا زیان بازدید کنندگان را نیز بر عهده نخواهد گرفت. این سایت با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است
نويسندگان
پيوندها
ساعت دیواری با گارانتی" class=text5> ساعت دیواری با گارانتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کسب درامد مطمئن از اینترنت و آدرس behtarinhay.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.